2013年11月13日星期三

初試水果酵素

繼整完黑蒜之後,我又再玩新野。
究竟是什麼?其實是最近都好紅的水果酵素。之前有朋友浸過,帶了給我試,味道不錯唔令人抗拒,所以我就下定決心試下自家製。



為什麼要自家釀製酵素?因為人的身體需要多種酵素催化各種體內的化學作用,幫助消化,新增細胞,加速新陳代謝等。隨著人年紀越大,生產酵素的能力會減慢,所以有人就開始研究製造食用酵素去補充,加速新陳化謝,幫肋消化,製造新細胞,減少病痛,平衡神經系統,令皮膚更新更滑等。看似好多好處,一試無妨啦!

聽朋友講大部份人初初整水果酵素都用上菠蘿,因為好好飲,係咁多水果當中,菠蘿、奇異果、木瓜都是最多酵素的,做起上來都比較易成功。而我的第一次都用菠蘿來做酵素,再加上奇異果,應該味道會好好。

其實整水果酵素不難,只要準備一個玻璃樽,水果,檸檬,冰糖就可以。



冰糖為水果重量的35-50%就可以,檸檬就不需要量,只是用來分隔水果同糖,同用作殺菌的作用。

做法亦很簡單,將一層水果+一層檸檬+一層冰糖放入玻璃樽內,再重覆放一層水果+一層檸檬+一層冰糖,直至差不多放滿玻璃樽就可以。每天打開蓋放氣,蓋上蓋後搖勻便可。大約等2個星期至1個月就可以隔渣飲用,好多水果酵素粉絲都試過2星期都已經可以收成。剩底的水果渣有人會留下打碎雪入雪櫃,在下次整水果酵素時放係玻璃樽底當作酵種加速發酵,另外水果亦可做其他料理。如果我成功的話,我都會嘗試一下做料理分享下呢。



第一日
糖已經溶了很多,原來糖溶了水果出了水,只是半個玻璃樽的高度,下次要再放多些就不會浪費位置呢!


希望成功啦!

沒有留言:

發佈留言