2013年3月5日星期二

Miele蒸爐入手了

真係冇諗過.....當初入伙時都有想過買Miele的焗爐, 但就係太太太貴了, 價錢令人卻步.   所以我入伙時沒有敗下Miele.

一直都同自己講, Miele太貴了, 發下白日夢算啦!

點知越不買返而個心好唔舒服,  經常留連各大電器舖, 甚至去德國honeymoon, 出trip北京, 都不由自主地留意Miele, 加上敗婦們有MIELE 蒸爐令我坐立不安.

到我煮除夕大餐時, 得兩個爐頭的我, 發現真係唔夠爐頭用, 烚薯仔, 蒸南瓜等需要時間的工序佔用了我的爐頭, 拖慢我煮其他野的時間, 腦裡就浮現左Miele蒸爐的樣子, 把心一橫就決定下訂.

order左唔夠一星期就有貨了, 一返屋企一大箱


拆左之後, 真係好靚仔呢.......



今期買爐仲額外有個盆同蓋送, 賺左呀!!


急不及待set好機試左水就開始了第一蒸, 燒賣...  真係好方便呢, 又唔駛睇火, 又快.


再來就係燉湯了, 一個爐我可以燉4盎, 再加LC Stoneware ramekin 同pot係上層, 一次可燉好多份量.  慳水慳爐火. 讚呀!!!!


訂Miele時臨近新年, 開始了我自中學之後冇整過的蘿蔔糕, 就係因為有Miele我先再開始整, 因為實在太方便了, 可一次過蒸好多底糕.


而家Miele可一次過蒸3樣野, 我當左多了3個爐頭, 真係好抵買, 而家煮飯冇之前咁狼狽, 完全輕鬆左好多.  好開心呀!!

而家要好好運用部Miele仔, 希望可以令我入廚生活再多姿多采些.   亦希望Miele可以多開workshop等我可以參加, 再學下點樣用下部機啦!

11 則留言:

  1. 如果我廚房有地方放,我都想買!太開心了!

    回覆刪除
  2. 超好用啦...我都勁鍾意....又唔駛錢. 

    回覆刪除
  3. 持續發夢中

    回覆刪除
  4. enjoylife ﹡ enjoymoment2013年3月20日 上午8:17

    我都好恨啊

    回覆刪除
  5. dream kitchen要有的其中之一,好羨慕!!

    回覆刪除
  6. 我睇睇吓都心思思....不過廚房太細, 無可能放得落.....望梅止渴吧
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  7. ~我恨左依部機好耐, 依家終於得到手, 好開心呀!!!
    ~琴日係fb同你相認咗喇~~~ 哈哈

    回覆刪除
  8. 我都有留意尼部爐啊!可以話個size我知嗎?同埋你去邊度訂咖?

    回覆刪除
  9. 好想有,唔敢敗

    回覆刪除
  10. 我都掙紮緊....你用左幾個月..有無咩評語呀...
    好貴....

    回覆刪除