2011年9月8日星期四

完成過大禮


耐都冇update喇, 因為實在係忙忙忙.....
好多o野開始湧埋o黎, 真係應接不暇...

希望有時間逐一blog返..

星期日 4/9 係大好日, 所以我揀左呢日過大禮喇!  我o地過大禮其實唔係好傳統, 唔大陣匠o架....不過為左都有意義o的, 我o地一大早就去左奇華訂定個過禮盆, 用左一層裝餅, 另一層裝生果!!

之前去左上環買左o的海味, 加埋兩枝紅酒, 一罐茶葉, 仲仲仲有一定唔少得o既禮金盒啦!!! 裝住晒禮金同mama要派人o既餅咭!

咁就係我o既過大禮陣容!




奇華個過禮盆真係好靚, 點都要影返個全身先得



個盆真係好鬼重, 全實木, 真係唔呃人, 裝晒o的o野入去連 17號都拎唔到, 好兄弟話應該要用擔挑先拎到!! 其實係新屋返娘家都係15mins路程, 之不過樓下去的士站都要行一段路....真係辛苦晒17號同佢個好兄弟!! 好在上到的士, 不過司機都唔多like!!! 

我就躲左係阿MA 間房等...o個日真係熱到抽筋呢!!  之後佢o地上o黎傾左幾句我就閃返出廳, 影合照啦!!!

咁就簡單地過完大禮喇!!!

而家要開始炸炸炸!!!!!


7 則留言:

  1. 嘻嘻~~我都係 4/9 過大禮呀!!又係有租個奇華盒~~XD

    happy wedding 呀!!

    回覆刪除
  2. 恭喜過大禮~~幾時炸我呀???? PS: 我都係呢日過大禮呀~~BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  3. 奇華盒 好得呀.
    請問是租 or 買 ?
    how much ?

    回覆刪除
  4. 恭喜啊~ 有過大禮盆的感覺真係好唔同呢!!!!
    同埋你地都做得好足啊~ 我可能只係生果籃, 禮餅加利是就算了~

    回覆刪除
  5. 睇d相都知好重啦!係咪有個手柄位拎架...四層加埋一齊拎真係好重喎!要錫番個老公啦!

    回覆刪除
  6. 恭喜哂! 見到D 生果 D桃好靚呀! 一家甜甜蜜蜜

    回覆刪除
  7. 好靚呀~~~排得好整齊呀:)

    回覆刪除