2011年9月25日星期日

Le Creuset 秋季開倉2011 - 窮追不捨

呢個LC開倉真係害人不淺, 令到眾LC一整個星期都係心如鹿撞, 明明返工, 真係掛住LC, 仲誇張過熱戀O個時!!!

繼再接再厲篇之後, 心癮難滅, 同好姊妹再戰會場, 仲有多得朋友幫忙日日報告, 終於荷包又再出血!

呢幾日O既戰績都唔錯, 買到自己心頭好, 好在按得住自己唔再買煲, 差點想敗埋個24CM risoto...  不過都係忍左手!!! haha

最開心o既係......我終於擁有Cassis Trivet!!!!!!!!  happy 死呀!!! $270


而家有呢3隻色o既round trivet!!! hoho


行左一個圈係個tray到眾紅色shaker中見到有o的藍色, 即時立左, 好靚呀!!!!!!!!  Salt & Pepper Sharker  Caribbean $80


忍唔住又要多個Cassis square round dish $170


 擁有左一隻紅square plate都唔夠, 見有黃又係要買埋!! 因為香港冇ma!!! 而且維維媽講得啱, 裝火鍋料very good!!!!! I buy!!!!!
Square Plate yellow $130


最後再幫細路買多左個26cm rectangular dish light green $170


仲有其他都係幫朋友買左trivet, shaker, 油醋樽咁啦!!!

今次LC 開倉曲終人散, 我荷包真係要休息一下!!! 下年3月再見啦!!!

沒有留言:

發佈留言