2011年8月14日星期日

自家製車頭花

今日又完成左一個item喇!!

因為big day當日我已經有一架花車, 所以冇租主花車!  所以唔會有車花提供啦!  上網搵左一輪, 發覺車花都幾貴, 起碼做一個都over $600, 所以同自己講, 又唔係唔識整, 點解唔自己試下整呢!!!

所以上星期上開大陸, 又去左買左一大埋絲花返o黎, 加上之前係買左個專係for車花用o既絲花泥.

星期尾就開始開工喇!!

開工前狀況, 呢度只係一部份絲花only




整整整, 插插插之後就變成咁喇! 真係好鍾意呢, 一路整時已經好開心, 整完之後好有滿足感呀!! 



多謝泡泡提醒我可以同簽名筆襯返同一個theme, 所以我係o的繡球花度又加左o的珠珠, 感覺好襯同埋好Grand咁呢!!

得閒要再整埋車門花先得!!  努力努力!!!

17 則留言:

  1. 整得好好~~ 期待有所有成品的合照哩~~ 請問花泥都係喺大陸買?~~

    回覆刪除
  2. 好靚,好有心機呀!

    回覆刪除
  3. Wah Wah~ 真係好有水準呀芝士!

    回覆刪除
  4. 靚呀~~~~我都未整主花車的DIY, 好想知點綁實係車頭?? by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  5. add 番我丫, tks ~~

    回覆刪除
  6. 唔好意思,恕我唐突 ﹗

    只係想請您幫個手投票呀﹗我細佬佢地就有機會同其他10 pairs新人一齊o係關島結婚﹗我真心希望佢地可以夢想成真^^

    方法好簡單,只需要like左周大福個page先,然後click以下呢條link張相like就得架喇....

    http://apps.facebook.com/ctfperfectonefbapp/index.php?page=photo&pid=331&lang=zh


    caption 係"Two lovers in One Forever....."

    萬分感激^^

    回覆刪除
  7. wa! 好靚呀!! 我都覺得車花好貴, 但我唔識整最後同Ally 買咗。四佰頭雖然我都覺得貴, 但應該比出面平

    回覆刪除
  8. 係呀, 絲花車頭花要成$600/set, 都幾貴呀~你整得好靚呀, 勁!!!

    回覆刪除
  9. 你真係好勁呀!!整得好靚呀!
    你講得arm 呀~~出面搵人整真係好貴~~(我就係出血比人整既好例子)
    早知原來你 diy, 我又跟你學下野自己整啦~~kee

    回覆刪除
  10. 小蔡生與小蔡太 (Nezumi x Felix)2011年8月28日 上午2:41

    嘩~好靚靚呢!!

    回覆刪除
  11. 芝士, 你好犀利~~
    我想請教你個吸咀係咪同花泥分開買架?係邊度有得買呀?
    我唔識固定係車頭呀....
    thanks!!

    yan

    回覆刪除
  12. 其實我已經有個絲花花車佈置呀, 但佢無吸咀係底, 所以我唔識固定佢...

    回覆刪除
  13. 芝士你好厲害呀!! 整得好靚呀!!!! :)

    回覆刪除
  14. wa 好靚!!! 遲下要同你請教點整呀!!!

    回覆刪除
  15. 好靚a~! 唔覺唔覺大家結左婚快2個月~

    回覆刪除