2011年8月9日星期二

My Ribbon Bag

呢排不停shop shop shop, 買左好多絲帶, 準備搞我o的大project!!!  不過太多絲帶唔知點放好, 每次用o既時候都覺得好亂, 好煩!!  不過好在之前睇過Jessica o既blog, 又上左youtube睇下, 真係發現新大陸咁...所以我就買左個化妝袋整左屬於我自己o既ribbon bag喇!!!

真係好彩買左個波點化妝袋, 打左成晚eyelet, 成身汗, 終於完成...  同埋而家可以一次過睇晒所有ribbon...原來我唔係紫色最多, 係藍綠色最多.....咁即係.......可以再買多o的!!!  不過我打左好多個, 而我o的絲帶原來又唔算太多喎!!!



呢個方法真係好好, 以後一襯ribbon就拎佢出o黎, 攪掂!!!

12 則留言:

  1. haha~, 係咪好似廁紙咁, 一拉就有絲帶出來架喇...=p

    回覆刪除
  2. 呢個方法真係幾特別!!!

    回覆刪除
  3. Pandora 香傭講法文2011年8月18日 上午11:06

    very special!!^^ good!

    回覆刪除
  4. 呢個方法好好啊!到時我都會採用!!

    回覆刪除
  5. 你呢個袋真係好攪笑呀 !!!! 但真係好方便 ~~

    回覆刪除
  6. good idea ar~ would you add me pls? thanks

    回覆刪除
  7. 嘩嘩~真係好多 Ribbon 呀~個袋真係好方便 :)

    回覆刪除
  8. 我又係岩岩開始玩scrapbook,買左好多ribbons, 但就仲未開始整個ribbon bag呀...呢個波點bag幾好喎,係邊到買呀?

    回覆刪除
  9. Very good idea! I like it!! >v~

    回覆刪除
  10. 嘩﹗超級有趣實用﹗

    回覆刪除