2011年8月4日星期四

自家製簽名筆

幾經辛苦, 終於完成左我o既簽名筆, 之前個人太hea, 最近開始緊張, 所以今個星期就專注係屋企整簽名筆.

一路整一路好興奮, 自我陶醉添!!
不過我自己就好滿意喇!

來張大合照先!!


呢六枝都係配合我個THEME Purple+Green.

整左3支Purple, 3支Green, 不過o的襯花都會配合返個theme, 來個 purple+green o既crossover!!!

有埋我鍾意o既lace, 加埋珍珠即刻覺得grand左!! hehe




放左落個玻璃樽真係好靚呢!


而家諗緊整唔整埋蝴蝶結同埋加唔加隻蝴蝶係花上面!!!  好多心咁呢!!

10 則留言:

  1. 整得好靚~~ 會係加絲帶蝴蝶、膠蝴蝶定係其他?~ 個人覺得加或唔加都OK~

    回覆刪除
  2. 整得好靚呀!!!! 而家清清地已經好好睇啦, 再加蝴蝶會唔會太繽紛?哈哈!

    回覆刪除
  3. 想問下slice machine 香港用要唔要用變壓器?定係直接用就可以了?

    回覆刪除
  4. 好靚呀, 我都覺得而家已經夠晒靚喇!

    回覆刪除
  5. 連簽名筆都整埋,好佩服你 !!

    anyway,我覺得好靚好得意:)

    回覆刪除
  6. Flor Flor 小小的陳夫人2011年8月9日 上午7:39

    整得好靚呀,我無你咁好心機自己 DIY,我就出去買咋 hahahaha!!!!

    回覆刪除
  7. 好靚呀!!!!!加隻蝴蝶都ok呀!!因為本身你都唔係太多色都ok呀!!!!

    回覆刪除
  8. 好清雅好襯你呀~~^^

    回覆刪除
  9. 醜八怪的月芽兒2011年10月8日 下午5:49

    好靚呀,,不加都非常OK ^^

    回覆刪除