2010年7月29日星期四

屬於我的旅遊相記簿

大家都知道我已經對scrapbooking中左毒, 買左好多材料, 不過未得閒動手做....不過o黎緊我會做一本屬於我自己o既旅遊相記簿.... 仲有係同其他6個好姊妹一齊上課, 諗起就已經好開心同funny!!! 一齊上堂, 一齊做一本屬於我o地o既相簿.... 這是我們共同一齊經歷喔!!!


好期待明天上課的日子............



唔知我o個本會做成點呢?

10 則留言:

  1. 聽日就上第1堂...我應該是手工最屎的一個 ...你地唔準恥笑我

    回覆刪除
  2. 好野~~~ 可以一齊上堂~~~ 又有得食夕蛋蛋~ ^o^!

    回覆刪除
  3. 手工最屎應該係我呢 = =" 係啵,幾多錢啊唔記得左~~

    回覆刪除
  4. CuBie的快樂家庭2010年7月29日 下午2:18

    呵呵, 包你上完堂毒癮更深

    回覆刪除
  5. 加油! 你地個個都一定可以整到本好正既相簿!

    回覆刪除
  6. 為左見你地一面..同埋食蛋蛋,我呢d美術天份=零都去上堂呀。嘻嘻

    回覆刪除
  7. 好期待你地上堂o的相丫

    回覆刪除
  8. 小妹覺得妳整得好靚!! 小妹想知道妳係邊度上堂架?!

    回覆刪除
  9. 我睇到妳地上堂既相呀^^
    我知道有得報名時,已經截止了><

    回覆刪除
  10. 好開心呀~~ 個個都整得好靚呀!! (我都要搵機會去學下先得~~)

    回覆刪除