2010年7月31日星期六

我的旅遊相記簿 - 1st class (The making of)

等左好耐終於等到上堂, 心情真係好興奮!


7:30正式人齊上堂喇, 係我o地面前係一片靚紙海呀, o的紙真係好靚呀!!! Olivia已經幫我o地分好一set set 同一個系統o既紙, 我o地就開始揀喇, 不過貪心o既我o地都係鍾意不停換紙, 攪到o的紙亂晒!  第一堂真係好多o野要揀, 係堂上面要不斷揀紙, 揀封面, 揀絲帶, 揀eyelet, 揀punch, 揀...... 好多o野要揀, 對於有選擇因難症o既我真係好痛苦.....好不容易先揀好晒.....


一上堂就見到好多靚紙, 大家就起勢咁揀喇!


揀完之後就好似打杖咁亂喇!  不過都唔夠, 仲要繼續換紙!


Olivia好有心機同我o地講解scrapbooking o既concept, 介紹各種紙同tools. 大家都好專心聽, 我o地第一堂主要係整個相簿封套....唔好睇少個封套, 其實已經包括左好多techniques.....同埋最難o個part係乜o野......唔係好特別o既technique, 而係back to basic, cut 紙 係最難, 因為要cut到條線好直....所以我明白點解咁多人都要買cut 紙機喇

Training 特色之一 - Flip Chart, 應用係scrapbooking圖解真係好有用!! 好詳細!



整左一陣又要去揀絲帶, 大家又瘋癲左!


經過差唔多3hrs, 我o地終於都完成左個cover, 第一堂已經3hrs喇!! 真係唔好意思, Oliver冇訓3晚仲要搞佢咁夜, 希望囡囡冇事, 早o的好返, 佢唔駛咁辛苦啦!


大家未整晒成本相簿就經好興奮, 好似整好晒咁, 要拍照留念喇! 其實裡面仲係吉o架!!


下堂要再接再厲, 整快o的先!!! 仲有要早o的去食o野, 費事咁夜, 尋晚食完o野都趕唔到尾班車, 要搭凌晨車返屋企, 好攰呀!!!!


 

13 則留言:

  1. CuBie的快樂家庭2010年8月1日 上午5:22

    哈哈, 夜係正常ga, 我最尾個堂上到2300, Oli打烊我地先走呀

    回覆刪除
  2. 好開心咁喎!!!

    回覆刪除
  3. 嘩~~好開心喎!! 自己親手整到d咁靚0既相簿!!

    回覆刪除
  4. o的紙同埋o的絲帶都好靚!!
    而且大家都整得靚靚靚靚........
    我都好期待十二號上個班

    回覆刪除
  5. 你地整得好靚呀!!! 可惜我太多野搞, 無時間去學....

    回覆刪除
  6. 我依家呢個非常時期, 3堂都好奢侈呢~~~~ (不過最怕係學左之後更加不務"正"業, 將wedding野放埋一邊....) 希望big day之後可以join啦~

    回覆刪除
  7. 真係整得好靚呀, 一大班人上堂特別開心.... so happy....

    回覆刪除
  8. http://hk.myblog.yahoo.com/choifook_mk
    呢個係始創專屬blog呀^^

    回覆刪除
  9. 我同小草一樣...「我依家呢個非常時期, 3堂都好奢侈呢」 見到你地整得好開心~!

    回覆刪除
  10. 好靚呀!!!!! 我都好心動想去學整!!!

    回覆刪除
  11. 包堂好好玩咁喎~~

    回覆刪除
  12. That's so cool that you girls can DIY together... I also want someone DIY wish me... Add oil Ar....

    回覆刪除