2010年3月11日星期四

婚禮攝影interview - Modernize Studio

今個星期我o地定左一日出o黎interview, 本來想約Lun Tang, Luster Angle 同Flowerspace, 不過都係約唔成.  咁就約左Modernize Studio阿徐出o黎睇相.

阿徐電郵係用'徐爸爸', 不過真人係好後生同幾靚仔.. 佢好好人呀, 因為佢studio係荔枝角, 不過我同佢講我去唔到, 約佢去旺角, 佢又好好話ok, 仲要叫我唔好介意佢帶唔到好多o野俾我o地睇, 呢o的服務態度一流啦. 

雖然佢唔可以帶好多o野俾我o地睇, 不過佢都好有準備, 其實本notebook內都有好多相, video可以睇, 我o地睇佢o的snap, same day video同photo slideshow, 仲俾埋成輯sanp俾我o地睇, 成800幾張...我都睇到眼突...不過質素真係唔差. 而且佢進步左好多添, 不過阿徐都好坦白話因為器材都好左, 所以一定會影得更好.  另外我都好欣賞佢o地做埋Making of, 都拍得好好. 

了解埋package, 點知.....好多o野要加錢, same day video $3,500, same day photo, $2,000, 加影樓燈又好似要$3,500... 嘩out晒budget啦...雖然兩pairs一齊join會有9折, 不過仲貴過我搵Joseph, Jeff, Dragon, Martin....  所以都係同佢冇緣喇... sorry!!

沒有留言:

發佈留言