2010年3月10日星期三

婚禮攝影interview - Jan Wong

阿Jan一直都係我favourite, 以佢影相o既質數同進步o既速度, 佢個價真係好抵..  不過自從上個知道佢離開左elite, 用左自己個名之後就加左價, 而且加幅都好勁添... 不過我都係想見下佢就約左佢喇.. 見完阿ken之後我o地就去左雅蘭o既starbucks見阿Jan.  不過我一直都好驚佢會同我講加左價, 要用新價.. 咁我就會超左budget喇... 點知, 我真係好好彩, 阿Jan話我o個個係佢係elite時報俾我, 所以佢會keep返個舊價俾我.  OMG...我個心終於可以定返落o黎喇..即刻好有動力去聽.  連帶埋我細路都可以用呢個價...正呀!

阿Jan雖然唔係好鍾意講o野, 佢自己都承認o架...不過佢就真係好有條理, 有準備o黎做present.  佢雖然唔係好講o野, 不過佢就用會識透過張相去講o野, 佢影相個構圖係好好, 唔係只會集中影大頭, 佢o的相會包括四周圍同個人可以產生共鳴o既事同物.. 而且係好真實o架... 加上我睇過佢影pre-wedding o的相都唔錯, 所以我中間有時間去外影時應該會影到o的靚相o既..

阿Jan俾左好多相我o地睇, same day video同photo slideshow, 仲有佢後期製作o既4-min Tailor-made Epsiode of Memories同4-min Snap Shot Music Video, 開左o的photo album俾我o地睇.  佢o的相真係唔駛點執同埋佢都唔鍾意大執...其實已經好靚, 因為佢都覺得執相係pre-wedding做得多, big day當日主要係自然同capture到當日氣氛就已經好足夠(同我諗法好似).

阿Jan唔會收晚宴後o既OT費... same day video就用3hrs去整, 因為video做剪接會耐o的同埋唔求其, same day photo就2hrs..全部係婚宴場地整就ok.  包埋一支影樓燈, 影相就唔會有黑影.. 

見完阿Jan之後, 我o地都覺得佢唔錯, 好有heart又好organize. 對佢都好有信心.  不過例牌都要見多幾間先決定o既..

沒有留言:

發佈留言