2010年3月14日星期日

中上環區試衫

大家都知我join左Vanesse L., 不過我都係未死心啦, 一生人一生o既機會梗係睇多o的, 試多o的同玩多o的啦, 所以趁夜晚係大會堂聽交響樂就先去中上環區試衫, 因為好多jm都話中上環區質素好正.  我一定唔執輸啦.

1. Rue Halle Paris

上網睇過呢間o的衫都好靚, 而且都係歐洲料, 有vintage款, 晚裝都唔錯.  去到有得free trial兩件, 不過可以俾我試多左一件. 第一件就試左好多jm都揀左o既好似tiffiny blue o既紗裙晚裝...真係好靚同瘦o的添.  之後再試一件紅色旗袍, 最後就試左一件有袖o既vintage婚紗, 感覺都唔錯呀.. 聽埋package又覺得咁o既質素又唔係貴喎.. 如果各位jm有興趣join可以係每次婚紗展期間上去join就可以free一件upgrade.

2. Macc Bridal

上網知道呢間o的衫都係自己design, 所以都有興趣, 可以有5件free trial, 不過我試左6件, 仲可以影相添, 試左3件WG, 2件EG, 1件紅色旗袍. 不過因為太肥喇, 所以費事show俾大家睇, 因為除左兩件lace gown ok之外, 其他都係麻麻地. 如果o的jm身材好又fit就一定會著得好睇...我就....唔啦!

Plan A: 1WG + 1EG/QP   $4,600 / $3,680

Plan B: 1WG + 2EG/QP   $5,600 / $4,560

Plan C: 1WG + 3EG/QP   $6,600 / $5,280

Plan D: 1WG + 3EG/QP + 1潮掛  $7,300 / $5,990

後面個價錢係即日join o既優惠.

3.Chapter One

最後一站就係我期待o既, 因為我知道Chapter One係正o野o黎, 用料同質素真係好正.  上到去見到Abby真係好開心, 環境好舒服, 坐左係sofa到, Abby就會為你奉上一杯花茶, 叫你先飲茶, 再為你送上一張咭片...張咭片係車左lace o架...我一收到就超鍾意喇, 因為我打算整張姊妹咭都係會車上lace o架....睇埋Abby張咭片, 我又有靈感了.. 我問Abby o的lace係邊度買, 因為好靚,原來係佢一個係英國住o既朋友幫佢係英國買...之後Abby就差唔多逐件咁介紹俾我...佢o的衫質料同cutting都好靚...lace就唔駛講啦...一個字"正"...有法國lace, 西班牙lace.... 我就試左佢一件vintage有袖平腳WG...真係好靚...再試一件用絲做o既棗紅色EG雖然好plain, 但係cutting好靚...之後試左件紫色o既EG, 不過就好肥喇...NONONO...之後Abby就俾左個package price我, 一o的都唔平, 不過真係好開心認識到Abby, 同埋大家都一樣好鍾意lace.  好開心...

1WG + 1EG  $7,500

1WG + 2EG  $9,300

沒有留言:

發佈留言