2010年5月22日星期六

Monalisa Pre-Wedding 預約確定

其實訂彩福時有張免費coupon可以去Monalisa影婚照...不過我又唔想咁熱去影, 所以原本諗住出年先影...點知班monalisa jm同我講唔upgrade係只影內景...就唔會有熱唔熱o既問題啦!  我即打電話去問原來係真喎...咁就趁尋日去CWB Sogo book埋. 早o的影左佢算啦!


當然sales真係想說我upgrade啦, 我同17號o既策略都係唔upgrade, 因為對香港o既婚紗公司影o既相都冇乜好感, 當係practice一下就算...加上我又有紅豆o個輯會重點出擊...而免費o既Brian o個輯又影得好過Monalisa o個o的...所以一於唔upgrade, 到真係影完係好好好靚o既先買返張soft copy囉.


而家影要排到去9月...都ok啦, 可以去紅豆之前再practice一下!


試衫: 16/9/10


拍攝: 30/9/10


睇版: 待定


因為所有都係平日, 17號又唔多假...可能去試衫同睇版都係得我自己去lu!!!!

沒有留言:

發佈留言