2010年10月29日星期五

台灣紅豆婚紗之旅 - Day 3 - 4

今朝食完早餐, 早餐都好豐富o架, 係旅館俾o既cash coupon, 可以係溫泉街一間食肆當cash用, 唔夠就自己補錢!




食完好豐富o既早點又去左85C買左杯重LATTE飲.  嘆左一陣就行去搭返葛瑪蘭號巴士返台北!!  真係好快, 大約1個鐘左右就返到台北轉運站喇!!!

因為訂左12o既火車票去苗栗, 所以就去左京站廣場行下Micia. 去到o既時候都仲未開門!


Micia買左oDIY用品, 就慢慢行返去台北火車站, 順便去買左便當上火車食, 7-11買咖啡飲, 我飲左靜岡抹茶咖啡, 都唔錯喎!!!! 點解香港便利店冇o!!

準時12:00上左自強號就出發去苗栗喇! 係車上就慢慢嘆個便當!! 其實個便當唔算太好食不過不失啦!
下午
1:41就到苗栗, 其實去苗栗係去join 17號舅父, 因為佢想帶我o地去佢新屋坐下然後就同我o地一齊出發去台中, 係舅父屋企坐左一陣就去左佢而家種菜o地方睇下以前返台中都有食佢自己種o既菜, 真係好好食o而家佢搬左o黎苗栗都有種下次再o黎就可以食!!


離開菜田之後就上高速公路去台中喇! 因為約左5點鐘去紅豆溝通到左台中係中港路真係好塞車, 好多車排隊入新光三越!! 攪到勁塞車….好在最後都趕得切5點前去到紅豆o!

溝通詳情請看:  紅豆婚紗之旅 - 溝通篇

完成左溝通之後, 舅父就接左我o地同幾個阿姨一齊去中南海餐廳食飯, 正式宣佈我o地兩個下年結婚喇!!!

食完飯就返左去休息喇, 準備聽日影相相!!

Day 4

今日係拍攝日, 有關詳情請看:

紅豆婚紗之旅 - 拍攝日之造型篇

紅豆婚紗之旅 - 拍攝日之外景篇 (車站)

紅豆婚紗之旅 - 拍攝日之外景篇 (神社+海灘)

紅豆婚紗之旅 - 拍攝日之內景篇

5 則留言:

  1. 條魚好似好大條呀!
    嘩,好隆重呀,要約晒人宣佈結婚,HEHE恭喜恭喜!

    回覆刪除
  2. 芝士有冇淘寶集運/中介推仲呀~~

    回覆刪除
  3. e?袁生有問你呀~?
    我fw俾佢先~^皿^
    唔該晒~~

    回覆刪除
  4. 我MISS左佢既STATUS添@@
    o殊XDDDDDDDDDD

    回覆刪除
  5. 見到你D嘢食,我又好掛住台中啦,台中的嗅豆腐很好吃喔

    回覆刪除