2010年5月4日星期二

My Pre-wedding Bonquet

呢兩個星期為左澳門Pre-wedding而努力準備, 不過上星期腸胃炎又嘔又瀉..攪到o的進度慢左尋日就開始繼續努力初步完成左個花球啦!

係度同大家分享一下啦!

1.      首先整花球就係要買花啦…o的花我都係花園街伯伯度買o! 有愛麗絲, 小倉蘭, 紫藍同白色繡球花! 另外買左紅掌其實係想要o的葉不過最後冇用到!




2.      跟住就開始處理o的花材喇將所有要o既花都剪晒出o黎留返一o的花枝… (如果o的花自己已經有好長o既花枝就唔駛..盡剪就得, 可以直接用唔駛駁鐵線) 愛麗絲就咁用鐵線拍埋再用花貼將佢捲實. (大部份花材包括繡球同襯花都可以咁整..方便好多)




3.      小倉蘭因為個接花枝個位可以除走咁就有個洞, 就將鐵線直接穿上去再屈倒U型插返實個洞就ok!




4.      用左白繡球o既葉, 用倒U方式插入葉面勾實, 之後就用花貼捲實鐵線




5.      整完之後就係咁咁個柄全部都係鐵線會比較幼..個花球冇咁好睇所以之前我已經將所有花材o既粗花枝剪晒出o然後將o的花枝圍住鐵線再用膠紙捲實定型




6.      定好個型再執下o的花, 花枝同葉..就用絲帶捲實個柄.. 絲帶頭尾可以用雙面膠紙以便貼實個柄唔走位, 再加絲帶或者其實裝飾都得!




完成品不過可能會執一執, 加個靚靚扣針!!




大家有興趣都可以自己試下DIY屬於自己o既花球...唔係好難o架...大家努力呀!

1 則留言: