2010年2月25日星期四

Confirm租衫呀

上星期日去左wedding expo, 主力係睇攝影, 不過Vanesse L.有擺booth, 當然去睇下有冇特別優惠啦.

去到就見有Van, 同佢打左招呼佢就坐低同我o地傾, 因為上次試衫時冇好留意o的EG, 所以就再睇下相薄, 因為自己都心大心細, 唔知係咪真係可以係佢度租得晒o的衫. 不過睇左相薄都唔錯, 就同Van傾package, 上次佢已經俾左個expo價我, 我再問佢有冇多o的優惠, 佢就俾個offer我, 上次送多一件EG可以唔要減$500, 如果downgrade一個package就減$300, . 不過我同佢講而家有好多舖頭都有折, 連Peony都有, 加上我個同學o個間又幾好, 傾多兩傾佢見我咁早join就再額外送多一件EG俾我...  downgrade個package如果upgrade伴娘裙去EG又唔加我錢, 另外額外租媽咪衫, 伴娘, 男禮都係一律$600, 唔計減$500, 而家$6,898就有7件衫, 真係好抵..  仲有Van話佢o地o的衫唔會有撞期, 如果真係撞左就會做件新o既俾我, 叫我放心, 所以我就係抵受唔住佢o既引誘下我就俾左$2,000訂喇!!  咁就攪掂左一單..

唔知好唔好呢, 我鍾意simple, vintage & elegance.. Vanesse o的衫好重釘工, 但我試o個兩件都好靚, 會唔會後悔呢? 

女人真係煩呢...不過我都會繼續去睇下其他衫!

仲有, 要同Gloria講對唔住, 原本好想搵你, 不過我俾個優惠吸引左, 但我仲好記掛住你件vintage gown, 而家諗緊租唔租o黎影相好! 希望再見到你啦! 不過Peony個pre-wedding package又好吸引, 都係$2,280有1WG+1男禮.....又係好煩呢!!!

1 則留言: