2010年2月20日星期六

過大海試衫

尋日終於要過大海喇!!  唔再停留係尖沙咀試衫.  因為今日去wedding expo同埋去拎馬拉松o既物資, 所以就約左兩間係銅鑼灣o既婚紗店試衫.

1. Vol.1 Hair & Wedding Studio

呢間係開左大約一年左右o既婚紗店.  不過之後睇blog search到o的衫都ok, 所以特登上去試.. 一上到去大家都嘩左一聲, 原來係我一個小學同學開o既, 不過唔係好熟, 但係都認得 (又要唱返句 "世界真細小小小")...原來Gloria同佢partner一齊開o既, 以前佢o地專係幫artist化妝, 而家就做埋出租婚紗.. 佢可以free 試兩件, 佢o的WG同EG都幾靚, EG主力係A-LINE, 而WG有一件係復古款, 比berfa o個件靚, 荷葉領係用lace做, 另外係有點deep V, 又復古得o黎又sex.  我試左真係好靚呀... 另外我就試左一件銀藍色EG, 又係唔錯喎! 個package都ok, 即join有9折, 如果2人同行有85折, 早18月join就可free一件男禮/8折, 另外早10個月join就可free一件裙掛..

Package A: 1WG + 1男禮  $3,388

Package B: 1WG + 3EG + 1男禮  $6,988

Package B1: 1WG + 2EG  $4,888

Package B2: 3EG  $4,088

2. Peony Bridal

Peony我知道唔平, 不過我約唔到satis factory, 所以就去呢間試下啦, 因為呢間o的衫都幾elegant. Sales好好人又好落力介紹.. 我都可以揀到好多衫出o, o的衫冇乜釘工, 著重質料同剪裁, 我又揀到o的復古款同埋佢o的晚裝都幾靚我就試左一件V領婚紗, 比我預期中好睇喎, sales話好襯我有o的古典味另外一件兩邊有絨花oEG, 都好靚, 不過就著得肥o的啦.. 之後就聽埋佢個package, 都同預料一樣比較貴, 但係又做緊新年promotion至月底package C85, package D 8咁又acceptable!

Package C  1WG + 2EG + 1 + 1男禮   $7,998

Package D  1WG + 3EG + 1 + 1男禮   $8,998

仲有佢有個pre-wedding package好吸引, 真係$2,280就有1WG+1男禮... 不過好似o的款唔會好多可以揀, 但都唔錯呀!

而家真係心大心細添, 兩間都唔錯呀!!

沒有留言:

發佈留言