2012年3月18日星期日

LE CREUSET family sale SS 2012 (Day 3 & 5)

上回講LC開倉第1至2日, 當然對我O黎講一定唔會心息, 日日都要去一去先安心. 因為冇第一日咁crazy, 所以一次過blog呢幾日都得. haha

第一次見LC出ceramic.  都係一見就愛上了, 因為一直都在揾ceramic, 仲要係白色, 上碟影相都好靚.  之前已經見過好多brand, 好在未買, 最後係開倉搵到佢, 即時買回家啦!




Pale rose 焗盤 靚得很, 唔買唔舒服.


係cashier見到呢個cassis jug, 可以用o黎裝醬汁用.
 

又係驚喜黃花花cocotte.



之前買左lavender碟, 真係好靚又好用, 忍唔住買埋carribbean blue. 襯我o既soup bowl


Pale rose ramekin又係一入去就見到眼都發光. 即立6件俾666.  多都冇!



最後一個真係意料之外......完全冇諗過再買煲, 點知死左係佢手上.
24cm Ocean Legumier
其實一直對佢都有好感, 之前係美國amazon都有睇過, 仲有上次開倉買左佢隻stoneware, 真係好可愛....點知今次開倉見到佢....第2日忍得住, 但第5日終於忍唔住, 同666另外兩個babies一齊敗埋佢.


鯨魚mama同鯨魚bb團聚了.


其實仲有兩件寶貝係666幫我敗, 不過未到手, 好心急呀!!!

16 則留言:

  1. Pale rose 焗盤&黃花花cocotte好得,你又放血鳥

    回覆刪除
  2. 鯨魚mama同鯨魚bb團聚 >>> 好得意呀
    我舊年去US,係Williams Sonoma都見過,但要1大4細(1 set)買,上次開倉我就買左隻細..
    好cute呢

    回覆刪除
  3. 你呢d先係正貨呀, 很後悔今次沒有買stoneware, 隻pink ramkin超漂亮

    回覆刪除
  4. 鯨魚mama同鯨魚bb團聚 --> 好搞笑的形容,但你甘形容,我又愈睇愈似鯨魚

    回覆刪除
  5. 用鯨魚形容真係好貼切!! 你地團隊陣容好勁, 開心第一次見到你地, 齊買齊歡暢!!!

    回覆刪除
  6. 我星期六去都見到你~^^ 你地d收獲好豐富!!!!
    但星期六pink color既野都唔多, 想買個煲都無~
    下次9月再敗過~

    回覆刪除
  7. 鯨魚mama同鯨魚bb好可愛~^^

    我想叫你芝士, 但你又唔知我係邊位怕尷尬無叫~~~
    希望下次開倉再見到你地啦~

    回覆刪除
  8. 芝士, 你買咁多野,屋企會唔會無位擺

    回覆刪除
  9. 個鯨魚bb好得意呀!!睇黎你又出左唔少血啦喎~~~

    回覆刪除
  10. 嘩,妳今次開倉真係好多收穫喎!

    回覆刪除
  11. 鯨魚形容得好貼切!

    回覆刪除
  12. wow! 鯨魚! 上鏡個色比實物更靚! 黃色花花好靚,我都有買,仲妄想之後幾日會有其他色tim..

    回覆刪除
  13. C婆, 影到貢C靚

    回覆刪除
  14. 今次真係好開心好開心,到左今日我都仲回味緊。
    好快,我個鯨魚bb就要俾人寄養啦,雖然唔捨得,不過我更想666的鯨魚媽媽同鯨魚BB相聚

    回覆刪除
  15. 白色ceramic 碟之前睇相已好中意,但今次諗左幾下覺得幾大冇位擺放左,但現在有些後悔呢!佢薄身些其實好似仲好過stoneware的焗盤!

    回覆刪除
  16. 第一個好鬼靚同特別呀, 大鄉里未見過呢~

    回覆刪除