2011年12月12日星期一

桂花炸合桃

我好鍾意食合桃, 上次去Rachel 度上堂, 有一味桂花炸合桃, 真係好吸引, 不過上次上堂太急, o的合核浸唔得耐, 所以味道唔夠, 所以一定要自己返屋企再整一次先得.

尋日先有o的時間就整左.  用左Rachel食譜一半份量, 因為兩個人食唔夠整多, 費事出晒事啦!! 又甜又要炸, 咪話唔肥呢!

用個staub 18 round做埋炸煱...好駛好用.  我用左雙倍桂花去整, 真係香好多呢!

唔夠一陣就被消滅晒喇!  食完已經好想再食....唯有下次再整過!

12 則留言:

  1. 18....I LIKE....合桃.....I LIKE

    回覆刪除
  2. 點整架~~係咪好難架~~

    回覆刪除
  3. 請問是用乾桂花或是用桂花糖

    回覆刪除
  4. 嘩~ 好好味咁! 一路食一路煲劇0岩晒耶!

    回覆刪除
  5. 炸合桃賣相很美味....

    回覆刪除
  6. 要浸幾耐架??桂花要落幾多呢??邊到有得買?? 可唔以話我知做法, 我都想新年做呀..thx

    回覆刪除
  7. 可否教我整呀!! 好正呀

    回覆刪除
  8. Happy valentines day!

    回覆刪除
  9. 嘩,見到都流口水!係咪四小碟的其中之一呢?

    回覆刪除
  10. 芝士, 麻煩你同你先生可唔可以幫手like + share我好朋友張相呀? 因為頭3名係有free証婚, 佢地而家剛趺落第4呢, thx!
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=350587688296107&set=a.340268039328072.77975.182182241803320&type=1&permPage=1

    回覆刪除
  11. 可唔可以 share 點整? 好有興趣整呀

    回覆刪除