2011年3月22日星期二

318露比&丹丹大好日子

過左1219Malau大日子之後, 終於又到Masa紅豆另一JM 露比兒o既大好日子...


容許我再講, 唔好嫌我長氣.....呢年幾識左一班masa 紅豆JMs, 真係我o既福氣, 真係好開心有你o地, 大家又好啱傾....多謝你o地, 多謝露比係佢咁重要o既日子裡面俾我佔左一席位! KEKE!!


因為中午要去10妹度觀禮, 完左就JOIN埋大家一齊上朗豪酒店.


Welcome corner, simple & elegance



Reception, candy & sweet corner, DIY signature pen, photo corner...very nice!!!!



超鍾意呢個backdrop, 真係好靚, 影相一流...挨屎你!!!



仲有主backdrop又係好靚, 好舒服好warm....完全感受一對新人好溫馨!




最開心就係呢張相, 未試過咁樣同新娘影O架...大愛....露比兒仲要好靚添!! 大大愛!!


祝露比同丹丹永遠都咁Sweet!!

5 則留言:

  1. 愛死你地~ =3= 冇咩時間同大家傾計~ 但希望大家都enjoy啦~

    回覆刪除
  2. I like the last pic too~

    回覆刪除
  3. 最尾個張真係好開心呀!! 十年後睇返都一定會好鐘意姐!!

    回覆刪除
  4. 見到318 甘順利同完美!真係好開心AR!!!

    回覆刪除