2011年2月16日星期三

2011情人節 + 裝修進度 (三)

每年情人節都沒有特別o既慶祝, 一來怕人多, 二來唔鍾意o的o野太貴...所以唔會特別食大餐, 都會留返15號生日加情人節一次過慶祝, 起碼o的o野冇咁貴!


今年都係, 我同17都返左我屋企食飯, 食完飯o既情人節節目就係去新屋睇下裝修進度, 順便預習一下下年情人節就係我o地o既安樂窩過喇! ^o^



師傅們初八就開工, 已經搭好個棚, 準備好換外牆水喉.





另外亦都整好晒o的電掣位, 換左個電箱, 真係細過之前o個個好多, 而且又有個蓋, 安全o的! 唉.. 有o的錢真係唔慳得!!!!





廚房牆身亦都開始批灰喇!





書房外牆門口改位亦都已經造好





去完新屋我o地又去左樓下間燉奶佬食燉奶, 當係今年情人節o既甜品!! 簡簡單單咁渡過都已經好開心喇!


 

23 則留言:

  1. dear, not sure if you have a habit to read the Next Magazine. They have a special feature on Prague travel this week. :-)
    Quite fun. Go and buy one la.

    回覆刪除
  2. 好幸福喲~~~~~~

    回覆刪除
  3. 下年214,在2人世界中渡過--> 諗下都浪漫開心AR!!!

    回覆刪除
  4. 新港城有間甜品好好味呀 成日排長龍
    因為D甜品係即叫即整 價錢都係30蚊左右
    間野叫"甜館" 得閒過黎試下~~

    回覆刪除
  5. 你間屋進度好好呀, 應該好快成形!!
    我間屋過左十五都開始拆野喇, 今日約左煤氣公司上黎拆熱水爐同食爐, 順便報埋改喉價錢。希望唔會好貴啦....

    回覆刪除
  6. 快d請我去參觀&搗亂呀!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  7. 其實我唔係好識呀, 乜改喉位要咁貴架!!
    換室外喉同唔換有咩分別呀?

    回覆刪除
  8. 我層樓都差唔多11年, 師父話遲D幫我地睇下, 希望佢生生性性唔好生鏽

    回覆刪除
  9. 無錯呀!! 每樣少少錢, 加加埋埋好多錢, 最怕out-budget>"<

    回覆刪除
  10. 係呀, 做電掣好貴, 幾百蚊一個, 但又唔慳得, 而家唔做第時想做都做唔到...

    回覆刪除
  11. 30幾個....咁真係好貴...
    我而家數到10個左右, 因為上手有d我地唔改, 不過要再等師父睇下夠唔夠用~

    回覆刪除
  12. 好有意思既節目呀~~~我都好想有自己既屋~^^

    回覆刪除
  13. 補祝一句情人節+生日快樂呀

    回覆刪除
  14. 嘩...你新居要大裝修喎~~我都就快搬...諗起都驚@@

    回覆刪除
  15. 太多錢要駛~~買完KA同焗爐, 呢期想買雪櫃…生仔又要錢…生唔出仲貴…

    回覆刪除
  16. 其實我都唔急, 有錢價錢合理咪買囉, 唔買又冇咩所謂, 阿媽都冇買樓, 我其實只係想裝修:p

    回覆刪除
  17. 所以得個想字XD

    回覆刪除



  18. 你好呀,無意中看到你的BLOG,這個師傅的手工好嗎?
    可以介紹一下師傅的電話給我嗎? 因為我也很急住找裝修師傅
    我的EMAIL: jennychan362003@yahoo.com.hk
    謝謝

    回覆刪除
  19. 你好呀! 我一直都有睇你個blog的,岩岩我都的起心肝開始寫了 同你一樣,我都係同時買樓又結婚,好多野搞呢~ 可以add我做blog友嗎?

    回覆刪除
  20. 嘩!好大工程呀~~不過裝修完間屋一定好靚的!要加油~裝修好多野要跟(好彩我唔使裝修),希望你地一切順順利利!!

    回覆刪除
  21. 我都add左你and subscribe左你的blog了~
    let's share together~

    回覆刪除