2010年10月9日星期六

Easel Card

買左太多o野, 係時候要迫自己整o的作品先對得住我o的tools同埋血汗錢!!

正式第一次自己開壇o既咭就係一直都好想整o既Easel Card (企企咭), 我鍾意佢夠立體, 可以企得直!  呢張就係為左我同您去整o既!!!




成長咭好match我個theme, purple theme color, vintage, lace!!! 整o既過程真係好開心!! 雖然唔係好靚, 都好簡單, 不過自己整完都幾滿意o架!! 不過而家諗緊個thank you 點樣擺好o的, 大家覺得而家咁擺怪唔怪呀??

張咭有一個用途, 不過保持神秘先, 日後大家可能會知道!!



16 則留言:

  1. 你終於都自己開壇啦~~~ 張卡好靚呢~~ 個花花令成張卡生色不少!!!

    回覆刪除
  2. 靚呀,成個tone都match呀 good~~~

    回覆刪除
  3. "買左太多o野, 係時候要迫自己整o的作品先對得住我o的tools同埋血汗錢!!" <--- 睇到呢句, 忍唔住笑左!
    張卡好有feel呢!

    回覆刪除
  4. CuBie的快樂家庭2010年10月9日 下午4:14

    加左prima花花真係唔同哂
    衰野, 究竟有咩用呢? 好想知tim!

    回覆刪除
  5. 但我又估下先,2011年10月22日係你o既 bday, 係唔係 inviration card??

    回覆刪除
  6. haha,都可以家! 我個張都唔少野, 只要靚,加上身邊個位陪你癲就ok!!! 支持!

    回覆刪除
  7. 你仲有成年先 bday, 可能花時間做家!!!

    回覆刪除
  8. There is still a year until your big day, you can make every guest a custom made card. Then you can utilize all your tools. Besides, you can have excuse to buy more tools.........haha.....

    回覆刪除
  9. 我估到~~ 應該係要俾台灣的某人~

    回覆刪除
  10. lace真係好襯你vintage的theme呢!! BTW, 個花花好靚呀!!!!

    回覆刪除
  11. 好靚呀, 你買左咁多野, 終於自己郁手整喇!!!

    回覆刪除
  12. 我都覺得好靚呀 !!!
    每次睇你d diy,我都會覺得自己好懶惰

    回覆刪除
  13. 2妹..好靚呀!... 整得靚....就會覺得一D都唔辛苦~

    回覆刪除
  14. 係呀....諗點整真係好花心思..
    而且...我又花心又心多....依家整帖封都有幾個稿...攪到有好多款咁...但數量又唔統一架喎....亂晒~

    回覆刪除