2010年10月14日星期四

結婚戒指終極篇

尋日終於去拎我O地對戒指喇, 中間因為o的字唔夠出, 所以改左, 到而家先拎到!!! 不過都趕得切拎埋去影相呀!!!

開封前!!!!




開封喇!!  戒指面係plain o既, 一o的o野都冇!! 返工低調o的好!! 而戒指本身係實心o既!!




其一面係成個圈都係碎石!!




另一面就刻字, 有兩粒藍寶石分隔左名同日期, 我同17個名中間就唔用"&"字, 係A diamond免費送一粒石去分開兩個名!! 出o黎個效果好靚呀!!




整體上我o地兩個都好滿意對戒指, 雖然唔係名牌, 不過一o的都唔差, 無論價錢同服務真係一流!! 而且真係完全同我o地想要o既係一樣, 又可以有多少少o既變化!!! 真係好開心呀!!!!

19 則留言:

  1. 好襯清雅的芝芝

    回覆刪除
  2. 幾靚wor~~一面係碎石幾好wor, 特別男仔唔喜歡工作時戴戒指, 可以當頸鏈咁"掛"住妳

    回覆刪除
  3. 我剛剛14號先confirm左婚介既款, 同一日你就已經刻完名拎埋囉...
    我真係好龜速呢..

    回覆刪除
  4. 好靚喎~
    會唔會帶埋去影相呀~?

    回覆刪除
  5. 好靚呀~~ 簡單得黎低調地高貴

    回覆刪除
  6. hehe 每次睇完你既BLOG, 我都會好心急呢, 係好好既"邊策"!

    回覆刪除
  7. 清清地,好靚呀

    回覆刪除
  8. 又真係特別喎!...影相應該好靚!不過實心重唔重呀?

    回覆刪除
  9. 對戒指好靚呢, 我相信出面既大公司唔會同你fine tune個design呀!! adiamond真係值得推介~~
    我上星期日係百利門口撞到阿ron呢, 佢話係你介紹佢去adiamond架, hahahah~~~

    回覆刪除
  10. 簡單得0黎好靚....

    回覆刪除
  11. 真係同謝瑞 x o個 款差唔多喎 !!!

    回覆刪除
  12. 好靚好清好襯妳呀!

    回覆刪除
  13. 個款好好睇...好襯你呀~

    回覆刪除
  14. 靚靚阿,我果對12月1號先有得拎阿~~不過好期間11月1號去試 SIZE!! XDD

    回覆刪除
  15. 又真係幾特別喎.

    回覆刪除
  16. 啊, 好靚啊, 我個對係玫瑰金色呢, 個字就刻左係入面個圈, 如果好似你咁刻係後面仲特別呢!!!!

    回覆刪除
  17. 我之前都睇中咗謝xx 呢款呀, 不過謝xx 要萬幾蚊一對!!!
    你呢對做得好靚呀

    回覆刪除
  18. can u tell me how much of the ring?

    回覆刪除