2010年10月1日星期五

中秋瘋狂淘寶

中秋前真係好瘋狂, 自從上次淘寶買scrapbooking o既野, 而家真係一發不可收拾....17號仲笑而家做左拆家!!!!!!!

今次TOTAL 淘左幾間店, 星期一終於收左貨.....

一個大箱係由淘點集運(不過中秋期間太多貨, 等左我1個星期先可以送O黎....太慢了, 可能平時會好o的o既....好都唔知)




入面有4間店o既貨




我又分左一晚贓, 又係成地都係貨




不過今次我訂得少o的, 其餘都係其他jm o既!!

今次我訂左....

Colorbok vintage系列o既scrapbook kit




A3 cutting mat (有0.5刻度, quality仲非常好呀)




又係good quality o既8" x 8"scrapbook paper




Colorbox punch-out set




其他仲有兩腳釘, 閃石, sentiments, 花花, stickers. 珠珠, 字母.....




之前買左個工具盒仔而家有用喇, 用o黎收好o的細粒o野....唔會搵唔到!!




訂完呢lot....係時候要休息一下...

10 則留言:

  1. OH 真係好多喎!!可唔可以send個seller的資料比我呀?我都想訂呀

    回覆刪除
  2. 集運??
    tb而家可以幾間shop group埋一間運喇??

    回覆刪除
  3. 真係買左好好好多野!!!!!

    回覆刪除
  4. ^^ 好正呀你d貨..可以俾條link我嗎?哈哈~

    回覆刪除
  5. CuBie的快樂家庭2010年10月2日 下午12:39

    收貨了
    我地幾時見面好呀baby? 我又想去食拉麵了~~~~~

    回覆刪除
  6. 今次好似有我份?! 辛苦你啦~~~

    回覆刪除
  7. 我想問下d tie 點樣揀顏色?
    我唔係好識淘~~=p
    thanks^^

    回覆刪除
  8. hi,無意中看到你的blog,剛剛對scrapbooking產生興趣,發覺原來很多blog友都好鍾意,仲係淘寶網搵材料添﹗請問到淘寶網買野,ok嗎?有信心的保證嗎?因為我都很有興趣去訂野呀﹗請俾d意見呀﹗我叫jennifer呀﹗謝謝

    回覆刪除
  9. 你好呀~ 我之前上Amor Workshop既時候見過d glitter paper,好鍾意~~ 我係 A cherry on top到見到有, 但運費好貴, 係淘寶試過搵但搵唔到, 請問你知唔知淘寶有冇得賣呀? Thanks a lot~~

    回覆刪除
  10. 你好呀, 我想問下你去到淘點點樣揀要集運架?^^
    同埋如果要diecut d 圖案係咪要用slice machine ga?

    回覆刪除