2010年9月26日星期日

餅咭收貨喇!!

一直都知道美心餅咭可以用員工價購買, 所以不時都搵下有冇朋友可以用到員工價買餅咭, 好在都有幾個朋友都識人, 不過平時真係好少quota, 又要等, 不過知道一年有幾次大o的staff sales, 預計8月會有, 所以就等.

9月頭收到ANTIE o既電話終於有得買, 不過得幾日, 好在佢同個經理熟, 所以可以買多o的, 收到電話一個鐘內confirm數量, 一次過幫自己, 細路, 未來弟婦哥哥同埋露比買.  佔據左4個staff o既quota....第二日即時俾晒cash落訂, 如果遲左可能o的quota又俾人搶左....真係好驚險o架......落call時好似買股票咁, 遲o的都唔得!!

今日終於都收貨喇, 原來都唔少o野....呢度只係我同露比o既貨o乍!!其實係個禮封多, 餅咭得好少O架O乍!




好o野, 又KO左一個大item....仲慳左錢....真係好happy!!

11 則留言:

  1. 芝士, 你買左燒肉卷未? 有無興趣一齊買呀 ?

    回覆刪除
  2. 你就好喇, 我媽咪一定要過大禮時有燒肉.....haha

    回覆刪除
  3. 芝士,昨日辛苦你啦~~! thx a lot!
    同你好好傾~~練妝練得好開心!
    係呢, 比你個email我丫~我send返d相比你丫~!

    回覆刪除
  4. "落call時好似買股票咁, 遲o的都唔得!" 我都覺呀!!真係好誇張呀!!不過我仲未攞到貨呀!!

    回覆刪除
  5. 我想問, staff 幾錢張?
    係呢, 你搵左mua未呀? 我個fd係做化妝師, 有興趣話我介紹可以平d, 試妝應該可以唔洗錢.

    回覆刪除
  6. THANKS~ 等我都搵下有無識人平D先~

    回覆刪除
  7. 知唔知婚紗展幾錢左右?

    回覆刪除
  8. I just done something similar too 3 weeks ago! confirmed within 2 hours and paid... hahaha 你唔只幫自己慳左, 幫左好多人一齊慳啦 =]

    回覆刪除
  9. wa~~ 唔講以為你咁勁, 咁多親朋戚友tim

    回覆刪除
  10. 你係唔係好多親朋戚友, 買咁多既~~

    回覆刪除