2010年6月20日星期日

令人感動的Wedding party

偶然間發現我嘅第100篇網誌原來係呢篇, 我將佢奉獻咗俾你呀  - 小藍!!!!


尋日係訓得4hrs 嘅時間我出席咗blogger小藍嘅婚禮, 我同小藍都有好多共通點, 其實大家已經係masa x 紅豆好姊妹了, 佢係我哋一班babies中第一個結婚, 我哋當然係好興奮一定要同佢一齊分享佢嘅喜悅啦!


一大早扑左出尖咀, 約咗MM, Carol, Fi, 阿風食早餐, 之後就去註冊處見証小藍同袁先生嘅重要一刻! 仲有見到我big day photography - 阿Jan添!!  (佢都好意外見到我同阿Fi).


小藍真係好靚呀, 個樣好典雅, 仲有個MASA頭真係好靚好襯你, 恭喜你可以將佢帶左嚟香港!


下午我同MM, Carol就join埋紅豆班jm去咗Ease Cafe繼續參加wedding party.  第一次參加婚禮係喺cafe o架, 感覺好得意, 大家好relax好close.  感動嘅時刻就係度發生. 原來成長片段嘅歌係由小藍作詞同主唱o架..講述咗佢哋7年以來嘅經歷. 另外, 袁先生都為小藍帶來驚喜, 就係特登去學咗結他自彈自唱咗一曲Oasis嘅Wonderwall送俾小藍!  真係好sweet好幸福呀! 真係好感動, 袁先生仲喊咗兩次, 攪到我哋一班jm都眼濕濕.




仲有仲有, 小藍真係好利害, 有好多diy嘢, 回禮曲奇, cupcake, wedding cake, 相架, 簽名筆, 食物牌等等...真係好勁, 仲有係好好食呀!!



我哋成班留守到最後一刻先走. 之後就去左買貢茶飲, 多謝小車!!! 然後就去左金都同Ling Ling睇WG, confirm埋轉款, 係一班jm壓力下, 金都阿姐冇得say no.  最後就去左M 記DIM JACK, 多謝迪比呀! 食完之後就搭車返屋企繼續作戰. 完成埋我ZUJI份功課!!



今次Wedding party真係好特別, 我經歷咗好多我嘅第一次, 多謝小藍, 祝你永遠幸福快樂, 早啲同袁生有你哋嘅愛情結晶品!

沒有留言:

發佈留言