2010年6月10日星期四

My Candy Corner - Candy Jar

係籌備要整Candy Corner o既時候, 我已經開始搵Candy Jar, 不過就算去E&M開倉都唔平喔, 不過仲有好多時間籌備, 所以我都係慢慢搵, 搵啱平靚正先買, 因為始終係玻璃, 屋企又冇咁多地方俾我擺吧!


有睇開我個BLOG o既 JM都知道我上次去筍崗搵到個平o既 Candy jar, 不過1個當然唔夠啦, 我會繼續搵.  不過係4月份我知道係會展會有每年一度o既家庭用品展! 我每年都有pass可以入, 所以突然靈機一觸, 應該有candy jar喎, 同埋會有好多玻璃水晶用品. 咁我就決定係last day入去淘寶, 因為有o的參展商唔想拎o的貨返去, 因為運費貴所以就會平價賣出去....


個會場真係好大, 我係其中一層已經有收獲, 雖然唔係好多candy jar, 有o既都唔賣, 不過我都搵到o的玻璃瓶係可以用係Candy corner, 真係買得好開心, 下年我都會再去淘寶!  可以買o的其他家品, 因為今年唔夠時間!! 同埋唔夠手拎!!


我o既戰利品



 (呢個係上次筍崗買o既)


同場加映



燭台 (用o黎佈置場地)


 

沒有留言:

發佈留言