2010年6月19日星期六

向浪漫進發 - 我的蜜月之旅 Day 7 - Day 9

終於出發去捷克喇!


Day 7


一大早到左布拉格(Prague),到埗之後就搭國營巴士去小鎮Telc,香港人去捷克唔多去Telc,但一search台灣嘅網站不難發現台灣超級愛這個文化遺產小鎮。雖然Telc地方好細,但有著一種寧靜舒適的美,加上小小鎮上已經有湖,唔駛長途跋涉先可以睇到。係度住一晚更正,因為Telc古城廣場旁邊嘅建築物已經係民宿,同埋有運更可以租到騎樓屋仔添。



(Source: http://www.telc-etc.cz/cz/privat/danusee.html)




(Source: http://www.telc-accommodation.eu/?lang=en&akce=uvod)


其實Telc太細,所以可以慢慢行,去下城堡(TELC CHATEAU)同行下湖(Stepnicky Pond),享受一下小城之美,仲有我要係度靜靜地影婚照喔,同17號浪漫一下先得!



(Source: http://www.discoverczech.com/telc/sights.php4)


Day 8


今日早上會係Telc再走一走。下午就會搭巴士去CB (Ceske Budejovice)中轉巴士站再轉車去CK(Cesky Krumlov) – 係捷克我最期待嘅地方,(唔駛講又係世界遺產啦!)


CK被喻為彩繒之城,因為佢擁有一座地標 彩繪塔,如果係天空望落去,成個CK好多紅色屋頂,好靚呀!呢個小鎮唔係好大,不過好寧靜,又未受二戰所影響,去過此地嘅人都盛讚。所以我對呢度有好高嘅期望,而DIY婚照嘅念頭就係由我睇完吒求嘅相之後而產生,唔駛估大家都知道我會係度照婚照啦(仲要係重點嗰隻!)


又要搵下酒店先



------> Hotel Ruze


------> Hotel Old Inn


上星期去Travel Expo有捷克嘅booth,識到呢兩間酒店嘅經理,佢話如果我哋去打以搵佢,佢會再額外俾discount我哋。係The old inn食晚飯仲可以著住一捷克嘅傳統服裝,大家仲可以一齊開派對添!好地道嘅體驗呢!



今日先係古城廣場行下(Vnitrni Mesto),四周圍視察環境,去聖維特教堂(Kostel sv. Vita)。又可以同17號去泛舟都得喎!仲有我想同17號去騎馬(又係我哋嘅第一次呀!)



(Source: http://blog.yam.com/wamaha/category/1801653)


(Source: http://www.ckrumlov.info/php/)




Day 9


今日會去城堡區行(Zamek),去城堡花園(Zamecka Zahrada),同埋重點就係加埋我vintage嘅造型去影相啦!



(Source: http://www.ckrumlov.info/php/)


 

沒有留言:

發佈留言