2010年6月28日星期一

又睇場

自從年頭去過彩福睇場, 一直係佢翻新左之後都冇再去睇過! 趁上去再交訂時順便睇埋, 咁啱又冇人擺酒, 咁就可以去加大o左o既新娘房睇下喇!


車立位一出地氈都換左, 我覺得唔錯, 好靚呀, 到時我會整個welcome board.  圓枱位置至知客位應該會係相簿區!


Reception位都ok, 不過我可能到時會唔要個框! 但佢o地reception佈置有o的殘, 到我big day時都應該會換左, 而我又會自己佈置一下, 應該冇問題! 旁邊會放candy corner!
 



個場真係越睇越靚, 樓底好高又冇柱位, 晚宴時會有紫色o既LED燈令個場營造成紫紫地o既色, 合晒我個theme color, 個backdrop白白地襯乜o野色衫都得, 唔駛咁煩, 任我發揮!



幫水晶燈來個close up先!!!



檣身怖置, 晚宴時紫色LED燈就係度出喇! 到時會變成紫色!



新轉o既地氈, 我好鍾意呀, 比起之前o既暗紅玫瑰花更明亮, 唔會令o的相出o黎好暗!


台又係加高左, 而家個高度都好好, 同埋應該唔駛加錢整毛毛地氈, 因為本身紫色台個絨面都幾grand!


近o的影下個台! 真係已經夠晒靚, 唔駛再用錢去怖置, 可以慳返o的錢!


到左重點o既新娘房, 之前都未睇過, 但知道係好細, 不過佢o地翻身時加大左個新娘房!真係大左好多, 而家好闊落呀, 簡簡單單o既設計, 仲有部電視可以睇到出面o既情況!




今日睇場匯報到此為止, 整體上我對個場o既喜愛有增無減, 已經合符我o既要求, 因為已經好靚了, 又唔駛我用好多錢去佈置.  其實個場唔需要最perfect, 唔一定要係頂級靚o既, 總之o個日大家開開心心o黎分享我o既喜悅, 最重要係我最靚就得啦, 唔好俾個場搶左我風頭!


另外落左去4/F睇, 雖然有人攪event, 不過我望過個場又唔係好似o的jm咁講好唔得, 我覺得都靚喎, 地氈轉左同個場有o的decoration改左, 令個場冇之前咁暗紅, 其實好多攝影師之前都講個場太暗紅影相效果唔好, 而家明亮左應該o的相會好好多, 各位jm可以放心啦!


唔知到我big day又會唔會再有變化呢?  有機會待續......

沒有留言:

發佈留言