2010年5月30日星期日

My Wedding Color & Theme

最近比較得閒...因為大項目已經confirm左...而家可以抖一抖!  最好o既就係諗o下自己個婚禮係點!!


首先當然係個wedding color同theme啦..


其實一早都已經決定左, color方面因為彩福個setting都係以紫色為主...加上又係我o既最愛...所以我就當然係用返紫色啦!! 不過有一晚我訓覺時突然間諗起, 如果好似天空藍加埋地上o既綠...而中間就係好浪漫o既紫色圍繞住我同17號...諗起就覺得好似擁有左全世界咁!!!  (真係好誇張) XDDDD  不過又唔係唔可行...因為紫色同藍色個tone都係好似...而綠色又好夾呢兩隻色...感覺又好舒服! 咁都可以係decoration度試下!  諗起都好開心喇!


Purple & Blue



Green (襯左落紫色度都好sharp, like it!!)



Color theme方面...因為自己都幾愛vintage同lace...所以我都會以呢個為藍本去做decoration同埋我o的diy item...不過vintage o既o野都難搵..而且都唔平...所以都係構思一下先得...不過用lace就一定冇問題...加上我已經買定一o的lace布...平時見平又買o既o黎diy同埋做decoration...有更多ideas再同大家share啦!! ^^

沒有留言:

發佈留言