2013年8月22日星期四

初試法棍

做包已經有一段時間, 17小時包包玩過, 而家連天酵都玩埋.  但一直我都未玩歐式包, 個心都總係好驚好驚唔成功.

我特別喜歡食法包, 所以真係好想整.  見師傅豪姐的法包真係好靚, 好希望可以整得好似佢咁靚.  工具我已經準備好, 但一直未去整.

剛好星期六約左敗婦Q為佢新買的KM開光, 豪姐又順道示範一次法包做法. 睇完豪姐示範一次之後我自己信心大左.  所以即晚做好Poolish.

Poolish:
法包粉     40g
水            40g
白神酵母  0.6g  (如用天酵則8g)

法包粉我試用了在富澤商店買的由鳥越製粉出的"France"粉.



將所有材料拌勻, 放室溫發酵至第二日. 第二日Poolish會升高又有泡泡.

photophoto (1)

第二日完成好個poolish之後, 就可以開始做個主麵團了.

主麵團:
法包粉     65g
高筋粉     35g
水            50g
鹽            2g
蜜糖        小許 (原食譜為麥芽, 不過我冇, 所以用蜜糖代替)
poolish    所有

做法:

1. 將所有主麵團材料拌勻, Autolyse 30分鐘.  (此時麵團都比較乾身)

IMG_8298

2. 30分鐘後進行第一次翻麵, 上下左右向中間用膠刮協助翻麵.  每隔30鐘再翻麵, 總共翻3次.

IMG_8301
IMG_8304

3. 第3次翻麵後發酵1.5小時. 此時可以先用220度預熱石板.  發酵完成後就將麵團輕力倒出至撒滿麵粉的發酵布上.

IMG_8305

4. 輕手將麵團搓成長條型, 再在發酵布內最後發30分鐘.

IMG_8306

5. 尚餘20分鐘發酵時間,將SS盆 (我沒有用了一個大焗盤) 放入焗爐跟石板一同預熱20分鐘.

IMG_8307

6. 法棍發酵完成後撒高粉, 用刀片進行割包. 再噴水. 法棍入爐蓋SS盆焗15分鐘,再取走SS盆焗多15分鐘上色.

出爐都見到有好明顯的爆裂, 見到少少耳仔.  我已經興奮得好緊要.



最緊張就係睇下入面有冇窿窿啦.  切開之後我仲好開心呀! 因為見到窿窿呀!!!!!!!!!!!  我一路係屋企跳舞.  對住17號我差點哭了.  係開心到想哭.  因為我成功了.



我的第一條法棍.  我好滿意呀!!!!  終於自己整到了, 唔駛再出街買喇!   我要再努力整得更好.  唔好失禮師傅豪姐.





食譜源自:莎莉豪  貪玩

4 則留言:

  1. 好感動呀, 會越做越好的.

    回覆刪除
  2. 勁呀....(我我我....唔知幾時先會做到...>-<)

    回覆刪除
  3. 好勁!我都仲係初階咋... 不過整左PIZZA BREAD 同BREAD STICKS... 老公都話好好食.... :)

    回覆刪除