2010年6月20日星期日

向浪漫進發 - 我的蜜月之旅 後感

終於完左咗我嘅蜜月之旅創作!


真係好唔捨得呀, 而家剩係plan都未去我已經唔捨得喇! 好想快啲去波蘭同捷克! 實現我嘅浪漫之旅, 同埋真真正正係咁有歷史價值嘅地方影到一輯復古嘅婚照, 實現我嘅復古夢!


今次參加Zuji呢個ZUJI蜜月創作旅程比賽」真係好機緣巧合, 多謝Mrs Chik Chik嘅邀請, 可以鞭策到我咁早已經plan定出年嘅honeymoon行程, 唔駛到下年先計劃. 盡早做左都安心啲. 雖然行程同內容未盡完善, 不過已經可以令我同17號對兩個陌生嘅國家有咗初步嘅了解.


其實做呢份功課真係好辛苦, 因為係好短時間內要完成, 加上最近好夜先返屋企, 每日都做到好夜, 尋晚仲要做到3點, 今朝一早起身又做, 然後又要趕出去出席blog友小藍嘅婚禮, 今日發覺自己真係好多火, 牙根位又出左一粒好大粒嘅嘢, 仲好痛添! 可能真係唔夠訓上火了! 17號見我咁辛苦, 今日帶左我去食龜靈膠下火, 多謝你咁照顧我呀! (買一送一抵食呀!)



不過整個Planning過程真係好有滿足感, 因為覺得自己好勁o架, 竟然咁短時間都可以完成到份功課. 所以今次贏唔贏係其次, 贏到固之然係開心啦, 贏唔到我都已經賺咗喇!  因為17號好欣賞我同支持我, 見到我plan完個行程之後已經話好想快啲同我去喇! 其實已經好滿足了!


再次多謝大家嘅支持同鼓勵. 希望大家繼續支持我, 大家都要一齊努力喔!


 


再次提提大家


歡迎大家俾啲意見同留言呀!!


因為比賽規定,希望大家唔好留私人留言呀!


而且網誌內嘅回應數目都會佔比賽中20%嘅分數呀!


希望大家都踴躍去我每一篇嘅網誌留言支持我啦!


篇篇都係嘔心瀝血o架!


多謝各位支持小妹呀!


 

沒有留言:

發佈留言