2010年6月6日星期日

2010.06.06 Wedding Expo

又o黎wedding expo啦!  又有免費飛所以又要去行下啦!


今次target就主要係去奇華買唐餅咭, 因為知道佢過左expo之後第二日就加價喇!  金盈喜加$2, 金雅喜加$3.  所以早o的買又可以慳返o的!  今日去又唔係好多人, 好快就買到喇!


之後就去左Vanesse 同Van, Hsiao同Toby, 彩福同Eki吹下水啦, 仲有就係去左我至愛o既化妝師Joe 度探班啦, 順便又整左o的伴手禮為佢o地加加油啦!  阿Joe同Chole話我第一次整o既朱古力戚風蛋糕好好食呀, 好開心呢, 多謝你o地o既讚賞!  最後阿Joe當然俾左佢o地o既promotion leaflet我收藏啦, 唔知下次會唔會有我係入面出現呢?  (發夢中!!)  不過而家expo promotion已經唔可以揀阿Joe喇...好在上次join左o者!


今次expo仲有一個目的就係去DYOS換免費拖鞋, 同埋睇下佢o地o既promotion! 最後我都乖乖地拎$200出o黎join佢o地個promotion. 拎左一張$300 coupon, 4張$100 coupon (滿$600可用1張) 仲有一張喜字帖!  因為我腳大, 所以一定要造鞋, 佢個promotion都好合理所以對我o黎講都ok...而且都可以做返工鞋ma...


因為簽夠$2,000可以去抽獎, 我就抽到Clinic o既洗頭水套裝, 都ok喎!!


又攪掂左一o的items...真係好開心呀!

沒有留言:

發佈留言