2010年5月11日星期二

澳門Pre-wedding之旅

終於完成左我o既澳門pre-wedding喇....真係好攰呀....星期日又熱又辛苦...不過都好在冇落雨o乍....我寧願熱!  成個過程都好開心...不過就係趕左少少....攪到大家都好攰...我都係貪心左o的!! 同Brian, Jessica都好好傾...不過對我o地o黎講好多都係第一次...因為佢o地冇去過澳門...我o地就好似去探路咁影....所以有時都miss左o的好靚o既地方...到上左的士見到先知道...不過都ok啦...總有第一次o既...我又唔介意...都係一個好好o既體驗!!

我o地澳門pre-wedding o既最後行程如下:

下午

路環聖方濟各教堂

氹仔龍環葡韻

盧家大屋

戀愛巷

婆仔屋一帶

黃昏

南灣湖水上活動中心

雖然未知o的相影成點...又未收到相...不過開頭都有少少花絮!! 下個私有化post再post俾大家睇啦!

沒有留言:

發佈留言