2010年5月2日星期日

笋崗探路記

5月1日勞動節我同17號就返左大陸"疏呼"一下...就係去左揼骨喇!! 咁難得上去...當然就早o的揼完就去笋崗探下路啦!!

我o地下午食完晏仔差唔多3點左右係東門出發...大將14蚊人仔的士就去到帝豪酒店附近!  而聞名已久o既笋崗同百合隆就係隔離!  帝豪旁第一幢橙色building就係百合隆...百合隆隔離就係笋崗!  其實兩幢building都係賣精品, 文具等o既批發o野...賣結婚o野都係o個幾間!  不過包裝, 回禮禮物o既舖頭就比較多o的!




我o地去左笋崗, 先去左3樓...有o的絲花舖...咁我就入去睇下啦!  不過就冇買...但出奇o既事就發行生喇!  當我睇緊o的花樽時...竟然俾我見到一個candy jar呀!!!  OMG.....一問之下, 35蚊人仔!!!  咁當然即買啦!!  因為我想買好耐喇!!  之前係E&M見過...不過呢個SIZE都唔平所以冇買...而家竟然俾我搵到....開心死啦!

之後去左2樓經過鵬鵬...地方真係好細...不過好多jm係度買o野..所以我都係巡視一下就走啦!!




之後就去左百合隆...賣結婚o野都係地下...我就去左各位jm推介o既立興, 佢o的茶具套裝真係最齊全!  我去到見到有龍鳳o既茶具同碗筷....心諗下次都係要買...今次買左下次唔駛拎咁多o野...佢又好大件下.. 所以就買埋先啦!  佢o地o的價企得好硬..不過我講多幾講佢送多兩對筷子俾我...仲有下次我再買時就平o的俾我...仲話一定會認得我喎! XDD  不過都OK啦! 90蚊人仔! (掛住買o野唔記得影相 XD)

買完o野我o地就坐的士, 20蚊人仔就去到羅湖喇! 然後去左上水街市食小菜...之後就各自回家喇!! 阿媽見到個candy jar都話又正又抵!  o的茶具都好鍾意...仲話好平呀!!  我今日去金都問過! 茶具都要$118..

今日又可以"疏呼", 又買到心頭好!! 讚呀!

我的戰利品:




茶具及碗筷




同場加影Candy Jar

沒有留言:

發佈留言