2010年4月19日星期一

尋找屬於我倆之婚介

結婚當中有一環非常重要, 亦係結婚當日重頭戲之一, 之後就係你生命o既一部份...當然就係Wedding Band啦!!不過我o地兩個都唔係好名牌o既人, 所以好多人去睇o既Tiffiny, Van Cleef & Arpels, Cartier等名牌店我o地都冇興趣...加上覺得咁貴又唔值!

同17號去過好多次婚展, 平時行街又四圍去八下..都收左唔少咭片, 印象中係TSL一田分店o既staff最好service, 返新款都會打俾我, 我打去佢又記得我名...very good service!

其實我同17號都唔想要一o的好誇張o既款式, 因為婚介都會成日帶住, 平時返工都唔想太誇太閃!! 又唔想整得一粒石o個o的, 因為我o地已經有一對了! 當初係旺角行街時係最大o個間周生生櫥窗睇到一對介指, 我o地兩個都覺得係佢喇...原來係點睛品o既!!  之後再去o的金舖睇o黎睇去, 除左TSJ有相似, 其他都冇....




就係好似呢幾隻款! 我o地都好鍾意上面係比較plain, 不過側邊就有o的碎石圍住...咁又可以戴又可以當吊咀! 都唔錯o架...不過TSL都唔平..兩隻都aroung $16000, 而點睛品就係中間通空, 所以比較輕, 一對around $8000, 如果要實心就1對要$12000....雖然真係好鍾意, 不過未拍板! 諗諗先!

其實之前都有去婚展睇過o的類似款式o既婚介...不過好多都好輕係空心, 我o地又唔係好鍾意, 而且手工又唔係好靚...不過機緣巧合地係其他jm度search到一間叫Adiamond o既舖頭, 係百利o既...o的款好靚好特別, 好似同人tailormade咁...所以去Hsiao試衫時就去左百利睇下...雖然間舖唔係大, 不過o的款真係幾特別, 傾傾下時知道佢o地都可以幫新人tailormade介指, 又可以按喜好去改良介指, 做左個模i之後可以去試又可以改, 到做起之後都可以改良, 完全符合我o地o既條件, 好flexible...因為我o地之前o的介指都係搵人做, 有o的係自己idea再搵人做output...所以我o地好鍾意o的咁flexible o既舖頭, 處處以客為先...唔會大家都係一式一樣.... 我o地問左好似上面一對實心光面o既介指價錢, 少於一萬....好合理呀...同我o地budget好夾....而且仲可以改同加其他o野上去...做得特別o的!!  不過我o地冇即時confirm...因為仲有好多時間先big day...可以慢慢睇, 佢o地遲o的又會有o的新款可以再睇下!  不過我同17號再睇過好多間, 都係覺得Adiamond不俗...好大機會係度整我o地o既wedding band!!!!!










其實我都幾鍾意佢以上o既款..可以參考一下又改一改先!!!

Adiamond

地址: 尖沙咀漆咸道南87-105號百利商業中心地下25舖

電話: 3590 2248

website: http://www.adiamond.com.hk

沒有留言:

發佈留言