2010年3月16日星期二

紅豆婚紗

自從出了有關紅豆婚紗的文章後, 短短一天已經有好多回應. 大家真的很期待呢!!

不過Rex同Mars因為太忙, 而且在短時間內籌措那麼多事情是很辛苦的, 所以大家對包套的內容, 景點等事情可能需要再等一等. 他們會於這幾天做一個比較完善o既價目及內容!

我想香港的JM都很有興趣知道純婚紗攝影的內容, 初步已知道的資料內18吋相本是可以放最多36張相, 之前見過有JM問包套相框的事, 他們回覆時說包套內有20吋放大含框, 但包套內就冇寫, 唔知係咪真呢?  至於160張應該不包括美編, 可能會有一部份會有, 其餘就只會給檔案, 呢個item要再等佢o地post喇..不過有160張已經好開心啦...

至於景點方面, Masa有o既佢o地都有, 大家可以放心, 不過佢o地都會籌劃屬於自己o既景點, 仲不斷會開始影demo, 我都好期待見到佢o地作品.

其實for大家reference, 如果只係純拍, 不包括相本同框, 只係2萬台幣.. 不過如果佢o地做得好靚o既, 多少少錢都冇問題o既...最緊要值ma...

而家好期待佢o地update個新o既pricelist!!!!

沒有留言:

發佈留言